fredag den 26. juni 2015

Weird things customers say in bookshops


Forfatter: Jen Campbell
Læst på: Engelsk
Sider: 119
Forlag: Constable and Robinson

Rating: 4/5
Ok - lad mig starte med at sige, dette var SLET ikke hvad jeg troede det ville være - men jeg ELSKER sådanne opsummeringslister, så hvorfor ikke? Og det fungerede godt nok i bogform. Det var ikke alle jeg var lige begejstret for, men sådan er det jo altid, ik?
Bogen var morsom, selv om jeg til tider blev lidt bekymret over nogle af ting folk faktisk kan finde på at sige... (men jeg er også glad at ingen står og optager alt jeg selv siger til tider.. tror det vil være mange guldkorn undervejs der!)
Bogen er lige det den udgiver sig for at være - og toppet med dejlige illustrationer undervejs bliver den altså ikke dårligere!
Den er lille og læses utrolig hurtigt - men den er også en fin bog at have på hylden for at "trækkes frem" når lysten til et lille grin melder sig.

I read a book in the sixties. I don't remember the author or the title. But it was green, and it made me laugh. Do you know which one I mean?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...